2011. november 10., csütörtök

Főzni jó!

Kedves barátaim!

Az utóbbi két évben sok minden megváltozott körülöttem. Az egyik, hogy napi szinten tüsténkedem a konyhában, ami jelenleg már nem kötelezettség, hanem hobbi lett. Sok sok receptet szedtem össze ez idő alatt, amiket úgy variáltam, ahogy éppen nekem tetszett. (illetve olyan alapanyagokkal, ami Hollandiában is könnyen beszerezhetőek)
Persze vannak receptjeim a jegyzetfüzetben, az interneten, aztán emailben, aztán receptes kis füzetben is. Először arra gondoltam, hogy csak összegyűjtöm őket egy mappába, de közben véget nem érőnek tűnnek a levelezések és beszélgetések, amik mindig ugyan úgy kezdődnek: "te figyelj, hogy csináltad azt a kaját?"


Ezért a blog mellett döntöttem, jó kis hobbi lesz ez a téli estéken, és végre nekem is lesz egy rendszerem, ami elnyerheti a tetszésemet.

Viszont előre jelzem, hogy még soha nem írtam le, hogy pontosan mit, hogy főzök meg, de remélem, hogy sikerül visszaadnom azt szavakban, amit konyhában teszek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése